دیجیتال مارکتینگ

تجربه کاری دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تجربه کاری دیجیتال مارکتینگ

صفحه فرود چیست ؟ what is a landing page؟

پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۲۳ ب.ظ

صفحه فرود چیست ؟ what is a landing page؟

  • ۱-    صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست و نحوه ساخت
  • ۲-    صفحه فرود یا لندینگ پیج (Landing Page) چیست؟
  • ۳-    صفحه‌ی فرود یا لندینگ پیج چیست و چگونه یک لندینگ پیج کاربردی بسازیم؟
  • ۴-صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست و چه اهمیتی در تبلیغات اینترنتی دارد؟
  • ۵ –  لندینگ پیج یا صفحه فرود چیست و چرا کسب‌وکارتان به آن نیاز دارد؟
  • ۱-What Is a Landing Page? All Your Questions, Answered
  • ۲- Landing page
  • ۳- What is a Landing Page: A Beginner’s Guide to Generate Conversions

اگر این دو عبارت را گوگل کنید به سایت های متعددی برای شما نمایش داده میشود در این مقاله تعدادی از مطالب برگرفته از نتایج نمایش داده شده در صفحه اول گوگل را بررسی میکنیم

ابتدا از صفحات فارسی ارایه شده در نتیجه جستجو ”   لندینگ پیج چیست ؟ ” شروع میکنیم

۱-    صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست و نحوه ساخت

صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست و نحوه ساخت

در این متن سایت میزبان فا در مورد لندینگ پیج چیست توضیح داده و نحوه ساخت و نمونه هایی از آن را شرح داده است

صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست (به انگلیسی: Landing Page) : یک صفحه از سایت است که آن را به عنوان نقطه‌ فرود یک بازدیدکننده گویند، یا به تعبیری دیگر، به صفحاتی گفته می‌شود که دروازه‌ ورود بازدیدکننده به ‌سایت هستند.

به عنوان مثال یکی از راه‌های دیده شدن صفحات فرود استفاده از بنرهای تبلیغاتی است، بنرهای تبلیغاتی صفحات Landing Page را در سایت‌های خود یا سایت‌های دیگر پخش می‌کنند تا بتوانید نقطه فرودی را در سایت خود ایجاد کنید.

در طراحی و ساخت Landing Page، توجه به این نکته بسیار مهم است که مخاطب، ما را دنبال نمی‌کند؛ بلکه پیام ما، جذابیت صفحه فرود و یا نیاز خود را احساس می‌کند و سپس ما را دنبال می‌کند و بدون شک وقتی بازدیدکننده را به یک صفحه لندینگ پیج هدایت می‌کنیم، برای دادن جلوه‌ی جذاب‌تر و حرفه‌ای‌تر در صفحه لندینگ پیج دستان باز است تا برای مخاطب به نمایش بگذاریم.

برای مطالعه  مقاله لندینگ پیج یا صفحه فرود چیست؟ کلیک نمایید

۲-    صفحه فرود یا لندینگ پیج (Landing Page) چیست؟

صفحه فرود یا لندینگ پیج (Landing Page) چیست؟

در سایت متمم به بررسی صفحه فرود و لندینگ پیچ پرداخته است در این سایت تعریف زیر را ارایه شده است :

صفحه فرود یا Landing Page چیست؟ بررسی انواع صفحه فرود

صفحه فرود نخستین صفحه ای است که بازدیدکنندگان سایت / وبلاگ شما، از طریق آن وارد فضای محتوای شما می‌شوند.

معمولاً بازدیدکنندگان، پس از مشاهده‌ی صفحه فرود یکی از سه کار زیر را انجام می‌دهند:

  محتوای صفحه را مرور می‌کنند و آن را می‌بندند.

  از طریق لینک هایی که در صفحه قرار داده‌اید، به بخش دیگری از سایت / وبلاگ شما می‌روند.

  یک اقدام (Action) دیگر (غیر از مشاهده‌ی سایر صفحات) انجام می‌دهند. مثلاً ایمیل خود را در سایت شما ثبت می‌کنند یا یک فایل پیشنهادی شما را دانلود می‌کنند یا در زیر مطلب شما کامنت می‌گذارند یا با شماره‌ تلفنی که در صفحه قرار داده‌اید تماس می‌گیرند یا محصولی را که معرفی کرده‌اید، می‌خرند.

برای مطالعه مقاله صفحه فرود یا لندینگ پیج (Landing Page) چیست؟ در سایت متمم کلیک نمایید

۳-    صفحه‌ی فرود یا لندینگ پیج چیست و چگونه یک لندینگ پیج کاربردی بسازیم؟

در سایت OXteam  در مورد لندینگ پیچ و صفحه فرود تعریف زیر را می خوانیم

صفحه‌ی فرود یا لندینگ پیج چیست؟

صفحه‌ی فرود یا لندینگ پیج صفحه‌ای مستقل است که بازدیدکننده پس از کلیک روی لینک تبلیغ (رسانه‌ی اجتماعی، پرداخت به ازای کلیک، تبلیغات بنری و غیره) وارد آن می‌شود. صفحه‌ی فرود معمولاً در کمپین‌های بازاریابی مورداستفاده قرار می‌گیرد، این صفحه با هدفی مشخص برای یک پیشنهاد خاص طراحی‌شده است و با سایر صفحات وب‌سایت شما متفاوت است. هدف این صفحه می‌تواند ثبت‌نام برای یک وبینار یا خدمات نرم‌افزاری و یا دانلود یک ایبوک باشد.

صفحه‌ی فرود یک بخش جدانشدنی از کمپین‌های بازاریابی اینترنتی است و کاربرد آن درگذر زمان رو به افزایش است.

برای مطالعه مقاله “صفحه‌ی فرود یا لندینگ پیج چیست و چگونه یک لندینگ پیج کاربردی بسازیم؟ ” کلیک نمایید

۴-صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست و چه اهمیتی در تبلیغات اینترنتی دارد؟

در سایت رونق.کام به بررسی اثرات و اهمیت صفحات لندینگ پیچ بر روی تبلیغات اینترنتی پرداخته است

صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست؟

از نظر لغوی، به صفحه‌ای که کاربر به واسطه آن وارد وبسایت شما می‌شود، لندینگ پیج یا صفحه فرود گفته می‌شود. اگر در قسمت behavior گوگل آنالیتیکس دقت کرده باشید،بخشی به نام لندینگ پیج وجود دارد که منظور همان صفحاتی هستند که کاربران به واسطه آن صفحات وارد وب‌سایت شما شده‌اند. مثلا اگر صفحه دسته‌بندی محصولات در سایتتان، ورودی مستقیم از گوگل دریافت می‌کند، این صفحه یک لندینگ پیج محسوب می‌شود.

ما این تعریف لغوی صفحه فرود بود، یک صفحه فرود واقعی صفحه‌ای از وب است که شما آن را طراحی کرده‌اید، با هدف خاصی آن را طراحی کرده‌اید و برنامه مشخصی برای جذب کاربر به این صفحه دارید. به عنوان مثال در یک کمپین تبلیغاتی، صفحه‌‌ فرود به صورت اختصاصی ویژه این کمپین طراحی می‌شود، و کاربران در این کمپین قرار است به این صفحه هدایت شوند.

پس هر صفحه‌ای از سایت که کاربران از طریق آن وارد سایت شما شده‌اند، لزوما یک صفحه فرود نیست.

برای مطالعه مقاله ” صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست و چه اهمیتی در تبلیغات اینترنتی دارد؟” کلیک نمایید

   ۵   لندینگ پیج یا صفحه فرود چیست و چرا کسب‌وکارتان به آن نیاز دارد؟

در سایت چطور به تعریف لندینگ پیچ و اهمیت آن در کسب و کارهای اینترنتی پرداخته است و همچنین به تاریخچه پیدایش آن نیز اشاره کرده است

لندینگ پیج یا صفحه فرود چیست و چرا کسب‌وکارتان به آن نیاز دارد؟

در دنیای امروزی که تقریبا پای تکنولوژی به تمامی جنبه‌های کاری و زندگی انسان باز شده است، حضور در اینترنت برای موفقیت کسب‌وکارها لازم و ضروری است. کسب‌وکارها می‌توانند برای این کار اقدام به راه‌اندازی وبسایت کنند و در شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشته باشند و با استفاده از این روش‌ها، توجه مصرف‌کنندگان را به کالا یا خدمات خود جلب کنند و با افزایش تعداد مخاطبان، باعث بالا رفتن فروش‌شان شوند. لندینگ پیج (Landing Page) که از آن با نام صفحه فرود و صفحهٔ هدف هم یاد می‌شود، ابزار اینترنتی دیگری است که اغلب به‌منظور جذب مشتری‌های جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد. مایکروسافت بود که برای نخستین بار از لندینگ پیج استفاده کرد و نام آن را به میان آورد. در سال ۲۰۰۳ نسخه جدید ویندوز مایکروسافت معرفی شد و فروش آن، برای مسئولان مایکروسافت بدل به چالشی جدید شده بود. در پی آن متخصصین بخش فنی مایکروسافت پیشنهادی ارائه کردند مبنی بر اینکه به‌جای معرفی ویندوز جدید در وبسایت Microsoft.com، به‌کلی سایت مجزا و جدیدی برای آن طراحی و راه‌اندازی شود. با این ایدهٔ خلاقانه، توانستند آمار فروش ویندوز جدید را یک‌شبه تا ۳۰٪ افزایش بدهند.

در این بخش به بررسی تعریف لندینگ پیچ بر اساس جستجوی انگلیسی what is landing page  می پردازیم

۱-What Is a Landing Page? All Your Questions, Answered

What is a landing page?

A landing page is a page on your website where you can offer a resource from your business in exchange for a visitor’s contact information. Marketers can capture this contact information using a lead-capture form, where visitors can enter details like their name, email address, and job title.

Build landing pages that convert visitors for free.

 در سایت hubspot تعریف زیر را برای لندینگ پیچ بیان کرده است

صفحه فرود چیست؟

صفحه فرود صفحه ای در وب سایت شما است که می توانید از طریق آن اطلاعات تماس بازدید کننده ، از تجارت خود تهیه کنید.

بازاریابان می توانند این اطلاعات تماس را با استفاده از فرم تماس نگهداری  کنند ، در آنجا بازدید کنندگان می توانند جزئیاتی مانند نام ، آدرس ایمیل و عنوان شغل خود را وارد کنند.

صفحات فرود بسازید که بازدید کنندگان را به صورت رایگان اطلاعات خود ثبت کنند.

برای مطالعه ادامه مقاله ” What Is a Landing Page? All Your Questions, Answered  ” کلیک نمایید

 

مشاوره رایگان دیجیتال مارگتینگ - با تکمیل فرم مشاوره از خدمات رایگان ما بهره ببرید

۲- Landing page

Landing page

In online marketing, a landing page, sometimes known as a “lead capture page”, “static page”, or a “destination page”, is a single web page that appears in response to clicking on a search engine optimized search result, marketing promotion, marketing email, or an online advertisement.[1] The landing page will usually display directed sales copy that is a logical extension of the advertisement, search result or link. Landing pages are used for lead generation. The actions that a visitor takes on a landing page is what determines an advertiser’s conversion rate.

Landing pages are often linked to social media, e-mail campaigns or search engine marketing campaigns in order to enhance the effectiveness of the advertisements. The general goal of a landing page is to convert site visitors into sales or leads. If the goal is to obtain a lead, the landing page will include some method for the visitor to get into contact with the company, usually a phone number, or an inquiry form. If a sale is required, the landing page will usually have a link for the visitor to click, which will then send them to a shopping cart or a checkout area. By analyzing activity generated by the linked URL, marketers can use click-through rates and conversion rate to determine the success of an advertisement.

در سایت ویکی پدیا انگلیسی از صفحه فرود را بدین صورت تعریف کرده است

صفحه فرود

در بازاریابی آنلاین ، یک صفحه فرود ، که بعضاً به عنوان “صفحه نگهداری سرنخ” ، “صفحه ایستا” یا “صفحه مقصد” شناخته می شود ، یک صفحه وب است که در پاسخ به کلیک بر روی نتیجه جستجو ( بهینه شده موتور جستجو) ، تبلیغ ، ایمیل مارکتینگ یا تبلیغات آنلاین نمایش داده میشود.

صفحه فرود معمولاً یک نسخه فروش مستقیم را نشان می دهد که یک پیوند منطقی با تبلیغ ، نتیجه جستجو یا پیوند است.

صفحات فرود برای تولید سرنخ استفاده می شود. اقداماتی که یک بازدید کننده در صفحه فرود انجام می دهد همان چیزی است که میزان تبدیل یک تبلیغ کننده را تعیین می کند.

صفحات فرود اغلب به منظور تقویت اثربخشی تبلیغات با رسانه های اجتماعی ، کمپین های پست الکترونیکی یا کمپین های بازاریابی موتور جستجو پیوند دارند.

هدف کلی یک صفحه فرود ، تبدیل بازدیدکنندگان سایت به فروش یا پیشرو است. اگر هدف به دست آوردن سرنخ باشد ، صفحه فرود شامل روشی خواهد بود که بازدید کننده بتواند با شرکت ارتباط برقرار کند ، معمولاً یک شماره تلفن یا فرم استعلام دارد.

در صورت نیاز به فروش ، صفحه فرود معمولاً پیوندی برای کلیک بازدید کننده دارد که سپس آنها را به سبد خرید یا یک منطقه پرداخت می فرستد. با تجزیه و تحلیل فعالیت ایجاد شده توسط URL مرتبط ، بازاریابان می توانند با استفاده از درصد کلیک و درصد تبدیل میزان موفقیت یک تبلیغ را بسنجند.

برای مطالعه ادامه مقاله  Landing page در سایت ویکی پدیا کلیک نمایید

۳- What is a Landing Page: A Beginner’s Guide to Generate Conversions

What is a landing page? And why should you create one?

Landing pages are essential elements of any online marketing campaign. They’re designed to funnel traffic toward a specific action, such as buying a product or signing up for your email list.

What is a Landing Page

What is a Landing Page

A landing page is a page on a website that directs users to take a specific action. It’s called a landing page because you typically drive traffic to it via other online destinations.

در سایت   crazyegg.com لندینگ پیچ و راهنمای برای ساخت یک صفحه فرود برای مبتدیان نگارش شده است

صفحه فرود چیست: راهنمای مبتدی برای تولید تبدیل

صفحه فرود چیست؟ و چرا باید یکی را ایجاد کنید؟

صفحات فرود عناصر اساسی هر کمپین بازاریابی آنلاین است. آنها طراحی شده اند تا  ترافیک ورودی را به سمت یک اقدام خاص مانند خرید یک محصول یا ثبت نام در لیست ایمیل شما استفاده کنند.

صفحه فرود چیست؟

صفحه فرود صفحه ای در وب سایت است که کاربران را به سمت انجام یک اقدام خاص هدایت می کند. این یک صفحه فرود نامیده می شود زیرا شما به طور معمول از طریق مقصد های آنلاین ترافیک را به سمت آن هدایت می کنید.

,

 

مشاوره رایگان دیجیتال مارگتینگ - با تکمیل فرم مشاوره از خدمات رایگان ما بهره ببرید

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۳
احسان بهارجو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی